Οδηγίες χρήσεως

Με λένε Εύη και παρόλο που επαγγελματικά συστήνομαι ακόμα ως δημοσιογράφος και αρθρογράφος, πριν μερικά χρόνια «ανακάλυψα» την ζαχαροπλαστική και ένας καινούριος κόσμος ανοίχτηκε μπροστά μου. Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω αυτό το blog μέσα από το οποίο θα μπορείτε να δοκιμάζετε και εσείς τις δημιουργίες μου. Υπέροχα cakes, layered ή όχι, φτιαγμένα από τα καλύτερα υλικά με εντελώς σπιτικό τρόπο, διακοσμημένα με απολύτως φυσικά χρώματα και με στολίδια που φέρνω μαζί μου από το Λονδίνο. Μια που το project βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο η παραγγελίες πρέπει να γίνονται τουλάχιστον τέσσερις μέρες πριν για να προλαβαίνω να τα ετοιμάζω όλα όπως πρέπει, και μπορώ να σας παραδώσω το cake σας εντός Αττικής - πακεταρισμένο τέλεια για δώρο ή για το σπίτι σας- με μια μικρή επιβάρυνση, ή να περάσετε να το πάρετε εσείς οπότε να γνωριστούμε κιόλας. Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα μου και να την στηρίξετε. Είτε παραγγέλνοντας τα γλυκά μου είτε spreading around the news. Φιλιά!

Packaging

Packaging

Wednesday 16 January 2013

Red Velvet Cake (8 - 10 servings, 30 Euro)

Είναι το πιο.. διάσημο γλυκό μου και όσοι το έχουν δοκιμάσει το έχουν ερωτευτεί. Λευκό απ΄έξω, κατακόκκινο μέσα, με γεύση σοκολάτα και frosting vanilla- cream cheese, είναι το τέλειο γλυκό για γιορτές όπως τα Χριστούγεννα ή του Αγίου Βαλεντίνου αλλά ταυτόχρονα ταιριάζει απόλυτα με τον καφέ ή το τσάι σας.


Βγάζει οκτώ πλούσια κομμάτια ή δέκα κανονικά, κοστίζει 30 ευρώ και διατηρείται για πέντε μέρες εκτός ψυγείου σε αεροστεγές κουτί, αν και δεν ξέρω κανέναν που να κατάφερε να το κρατήσει τόσον καιρό αφάγωτο. 


* Τα χρώματα ζαχαροπλαστικής που χρησιμοποιώ τα φέρνω από το Λονδίνο και είναι φυτικά. 


No comments:

Post a Comment